İADE

Hangi ürünleri iade edebilirim?

Ürününüzü kargodan teslim aldığınız günden itibaren 7 gün içinde Avokado Dünyası’na talebinizi aşağıdaki koşullara uygunluk sağlayarak iade edebilirsiniz. Ürünü beğenmeme gibi durumlarda yapacağınız geri gönderme işleminin kargo bedeli size ait olmaktadırAncak yanlış ya da ayıplı ürünlerin tarafımıza gönderilmesinde herhangi bir “kargo bedeli” ödemezsiniz.

 

İade edeceğiniz ürüne ait, hediye olarak verilen promosyonlu, kampanyalı ürünlerin de aynı anda iade edilmesi gerekmektedir.

İade kapsamındaki koşullar aşağıdaki gibidir:

  • İadeler kesinlikle orijinal kutu ve/veya ambalajı ve faturasının tüm nüshaları ile birlikte yapılmalıdır.
  • İade işlemini tamamlayabilmemiz için ürünün faturasının tüm nüshaları ve  iade nedeninizi açıklayan notu göndermeniz gerekmektedir.
  • Bütün standart aksesuarları hasarsız ve tam olarak orijinal paketleri ile birlikte gönderilmelidir.
  • Ürünle birlikte hediye verilen promosyonlu, kampanyalı ürünler de orijinal paketleri ile birlikte gönderilmelidir.
  • İade edilmek istenen ürünlerin orijinal ambalajları açılmamalı, kullanılmamalı , üzerine yazı yazılmamalı, bant gibi şeyler yapıştırılmamalıdır. Yeniden satılabilir değerini yitirmemelidir.
  • Tüketicinin özel istekleri veya açıkça onun kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan veya niteliği itibariyle geri gönderilmeye elverişli olmayan, çabuk bozulma tehlikesi olan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünler iade edilemez.

Ürünümü iade etmek istiyorum, ne yapmalıyım?

Ürününüzün iadesi için ürünün size ulaştığı günü takip eden 7 gün içerisinde:

 

AVOKADO DÜNYASI ORGANİK VE YAŞ SEBZE MEYVE ÜRÜNLERİ İTH.İHR.TİC.VE SAN.LTD.ŞTİ. Demirtaş Kasabası Mecekler Sokak No:1 Alanya Antalya, Türkiye, adresine Yurt içi Kargo ile Avokado dünyası cari kodunu kullanarak gönderebilirsiniz.

 

Beğenmeme gibi durumlarda iadekargo ücreti alıcıya ait olmaktadır.

Ürünlerin iade alınabilmeleri için ambalajının açılmamış, kullanılmamış ve bozulmamış olması gerekmektedir.

 

Ürününüz depomuza ulaştıktan sonra gerekli kontroller yapılır, paranız 1-3 iş günü içerisinde kartınıza iade edilir.

 

 

Ürünümü iade ederken kargo ücreti ödeyecek miyim?

Ayıplı, kusurlu ürün iadelerinde kargo ücreti Avokado Dünyası tarafından karşılanır. İade ürünleri Yurt içi Kargo ile Avokado Dünyası cari kodunu kullanarak göndermelisiniz.

 

Avokado Dünyası Cari Kodu: 

5879287447

 

Ancak ürün beğenmeme ya da benzeri durumlardan ötürü iade taleplerinizde kargo bedeli size ait olmaktadır.

Bu tarz durumlarda iade gönderip, kargo ücretini ödemediğiniz paketlerin ücreti, iade yapılırken hesabınızdan kesilmektedir.

Aşağıdaki linkten size en yakın kargo şubelerini öğrenebilirsiniz:

 

https://www.yurticikargo.com/tr/online-servisler/sube-sorgula

İade ettiğim ürünün parasını ne zaman ve nasıl geri alabilirim?

Gönderdiğiniz ürün/ürünler, iade işleminin onaylanmasından sonra 1-3  iş gününde, tercihinize bağlı olarak ilgili hesabınıza ödeme şeklinizle ya da tercihinize bağlı olarak para/puan iadesi olarak yapılır.

 

  • Ürün Bedel İadesi işlemi tamamlandığında, kayıtlı olan e-mail adresinize mail gönderilir.
  • Kredi kartına iadeyi seçmeniz halinde, iade işleminizin ekstrenize yansıma süresi, bankaların uygulamalarına bağlı olarak değişiklik gösterir.
  • Ödeme şekli “Havale/EFT” ve tercihiniz hesaba para transfer edilmesi ise; e-mail ile bize Iban no, hesap adı, hesap kodu ve şube adını detaylı ve eksiksiz bildirmelisiniz. Bildirimde bulunduğunuz IBAN hesabınıza paranız 1-3 iş günü içerisinde geri ödenir.

İPTAL

Siparişimi iptal ettirmek istiyorum

Tüm iade bildirimlerini info@avokadodunyasi.com.tr adresimize yapabilirsiniz.

 

Sipariş ettiğiniz ürünün iptal işlemlerinin yapılabilmesi için kargoya verilmemiş olması gerekmektedir.

 

Avokado dünyası’nın İletişim sayfasında  yer alan “Bize Ulaşın” formundan sipariş numaranızla birlikte iptal nedeninizi bildiren mesajınızı tarafımıza iletmeniz yeterli olacaktır.

İptal ettiğim ya da iptal olan siparişimin iadesi ne zaman yapılır?

İptal işleminiz tarafımızdan işleme alınıp, gerçekleştirildiğinde; kayıtlı olan e-mail adresinize sistem tarafından bilgilendirme maili gönderilir.

 

Ödeme şekli olarak “Kredi Kartı”nı tercih ettinizse ve iade şekli olarak “Kredi Kartına İade” ise; ödemeniz online olarak 1-3 iş günü içerisinde ilgili hesabınıza yapılır ve tarafınıza e-mail ile bilgi verilir.

İade işleminizin ekstrenize yansıma süresi, bankaların uygulamalarına bağlı olarak değişiklik gösterir.

 

Ödeme şekli olarak “Havale/EFT” yi seçmişseniz ve tercihiniz “Hesaba Para İadesi” ise;

    • Alışverişte ödemeyi gerçekleştirdiğiniz banka hesap numarasını
    • Banka hesap adını
    • Banka şube kodunu
    • Bankanın ismini
    • IBAN numaranızı, detaylıca tarafımıza e-mail adresimizden iletmeniz yeterli olacaktır. İlgili tutar 1-3  iş günü içerisinde hesabınıza iade edilir.

İptal işlemlerinde ödemeler için bilgilendirme, e-mail adresinize gönderilir.

 DEĞİŞİM

Kargosu Çıkmadan Yapılan Değişimler:

Henüz siparişiniz kargoya verilmemiş ise, ürün ya da ürünlerinizden birkaçında değişim yapmak isterseniz, ilgili siparişiniz komple iptal edilir. Ödemeniz size iade olmadan ve yeni bir ödeme talep edilmeden yeni siparişiniz oluşturulur.

 

Oluşturulan yeni siparişinizde size iade etmemiz gereken fiyat farkı durumu oluşmuşsa, belirteceğiniz detaylı banka hesap bilgilerine havale/EFT yapılır. Ödemeniz kredi kartı ile yapılmışsa, aradaki fiyat farkı ilgili hesabınıza iade edilir.

 

Eğer aradaki fiyat farkını sizin ödemeniz gerekirse; bu tutarı havale/EFT ile ödeyebilirsiniz. Ödeme tercihiniz kredi kartı olursa; telefon yolu ile kart bilgileriniz sizden alınır ve o an bankanın sanal POS’undan mail order yöntemi ile aradaki fiyat farkı kartınızdan tahsil edilir.

Kargosu Çıktıktan Sonra Yapılan Değişimler:

Kargonuz size ulaştıktan sonra değişiklik yapmak istemeniz halinde, taşıma bedeli size ait olmak koşulu ile, faturanın tüm nüshaları ile ürünleri bize iletebilirsiniz.

 

Tarafımıza teslim olan siparişiniz ya da ürün/ürünleriniz iade alınır; tercihiniz doğrultusunda bedeli iade edilerek yeni sipariş vermeniz sağlanır.Bedelin iade olmaması halinde ise; manuel bir sipariş tarafımızdan oluşturulur ve ürün kargo ile size gönderilir.

 

Ancak bu tarz işlemlerde ürün kargo bedeli size ait olmaktadır. 

HASARLI ÜRÜN

Teslimat sırasında ürünüm hasarlı çıktı, ne yapmalıyım?

Tutanak tutturulmadan bildirilen hasarlı ürünler tarafımızca teslim alınmayacaktır. Ürünü teslim alırken, kargo görevlisinin yanında açarak kontrol etmelisiniz.

 

Teslim aldığınız üründe ‘hasar’ varsa ya da ambalajı ‘deforme’ ise, görevliye ‘Kargo Hasar Tespit Tutanağı’tutturmalısınız.

Aksi takdirde ürününüz için yapacağınız ‘hasar bildirimi’ kabul edilmemektedir.

 

Ürünü kargodan teslim alırken ne yapmam gerek?

Teslimat esnasında ürünü kargodan teslim alırken, mutlaka görevlinin yanında gerekli kontrolleri yapmanızı ve üründe fark edebileceğiniz bir hasar olup olmadığını kargo görevlisi yanında tespit etmenizi özellikle öneririz.

 

İlgili ürün/ürünlerde hasar tespit etmeniz halinde, kargo görevlisine “Hasar Tespit Tutanağı” hazırlatmanızı ve ürünü teslim almadan aynı kargo ile geri göndermenizi ve bizi bilgilendirmenizi rica ediyoruz.

 

Kargo tarafından ürünün hasarlı olduğuna dair Avokado Dünyası’na bilgilendirme yapılmasının ardından; ürün/ürünlerle ilgili süreçler başlatılacak ve yenisi ile değişim gerçekleşip, en kısa zaman içerisinde yeni ürün/ürünleriniz adresinize teslim edilmek üzere gönderilecektir.

 

Ürünün hasarlı olduğunu kargo teslimatından sonra fark ettim, ne yapmalıyım?

Ürünleri teslim alırken, mutlaka görevlinin yanında paketi açıp, kontrolleri yapmanız gerekmektedir.

 

Hasar durumunda, “Kargo Tespit Tutanağı” tutturarak, paketi teslim almayarak, bize geri göndermelisiniz. Gerekli incelemeler sonrasında çok kısa zaman içerisinde hasarsız ürünleriniz kargo ile yeniden adresinize teslim gönderilir.

 

Hasar durumunda, “Kargo Tespit Tutanağı” olmadan teslim aldığınız ürünlerdeki hasardan dolayı sorumlu olmamaktayız.Bu tarz durumda, gün içerisinde teslimatı gerçekleştiren kargo şubesine ulaşarak, durumu anlatıp, destek istemenizi öneririz.

Close Sepetim
Close Favorilere Ekle
En son görüntüledikleriniz Close
Close

Close
Navigation
Kategoriler